svar på frågestunden!

Postat av: hanna
Kan inte du lägga upp video när du galopperar ymer?
När du hoppar ljosar?
när du gör fihets dressyr på teddie elelr vad du skulle göra?
sen vad är den mest utvecklade övningen i hoppning?
1. Jo men det blir då nästa gång jag rider honom ;)
2. Om någon / caroline filmar i morgon så blir det MASSOR av fimer
När jag hoppar honom <3
3. Vi ska hoppa henne! Och ja det kan jag !:)
4. Det skriver jag i ett inlägg!
tack för frågorna


jag och Ymer
Postat av: www.carolineonansen.blogg.se
1. Vem är bäst i hoppningen, Ljosar eller Minty?
2. I dressyren, Minty eller Ljosar?
3. Hoppning eller dressyr?
4. Ridhus eller utebana?
:)
1. Jag ahr inte hoppat Minty så mycket.. Ljosar kan vara lite svår att hoppa..
Men asså.. Ljosar då..
2. Ljosar KAN vara seg men det är inte ovanligt att han får dina ryck i dressyren med!
Men där blir det Minty
3. hmm.. hoppning!
4.det beror på :) Men jag tar denna gång ute ridbana :)
tack för frågorna

jag och minty
Postat av: Alicia

1. Vinter eller sommar?
2. Om du bara fick rida en gång till i ditt liv men du fick välja vilken häst och vad du skulle göra (max en timme) vem skulle du välja och vad skulle du göra då?
3. När skaffade du lugg?
4. Vad hette ditt första husdjur?
:)

1. SOMMAR :D
2. asså jag skulle ju i såfall ha ett sista pass på minty eller Ljosar Men efter som att jag Älskar och saknar pärlan så mycket skulle det blivit henne <3
3. oj det var länge sedan xD jag har haft lugg i perioder nu senast var väll i april :)
4. Charlie
tack för frågorna ! :)

jag och Pärlan <3
URL: http://aliciarider.blogg.se/

Postat av: carolina

hur gamla är ni?
vad är detta för typ av blogg?
1. Jag äger denna blogg själv och jag är 14 år
2. detta är en tips, häst osv. blogg

jag
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Postat av: Ida

Vad är de högsta du har hoppat?

Har du en egen häst?

Har du tävlat?
Isåfall vilkken klass?
Om de var hoppning vilken höjd?
Hur många rosseter har du?

Dressyr/hoppning?
1. 95
2. nej jag har en medryttar ponny , det är fjordingen jag bloggar om
3.ja jag har tävlat hoppning!
4. Jag har tävlatn 4 A:0 och 3 cleuronder 1 blå bärshoppning 1 ghymkana tävling
5. Jag har tävlat 50 cm 60 cm 30 cm och 70 cm
6. Jag har 3 rosetter
7. Hoppning men nu ska jag börja tävla dressyr till höst!



jag och brisk på en tävling
URL: http://idaaugust.blogg.se/
Tack för alla frågor!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vem var det du hoppade 95 cm med?

2011-07-05 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0