Lunch i hagen!

i morgon blirre en HEL dag i stallet! Caroline följer med!
två pass på ljosar. 1 hoppning b2 dressyr göra honom RYGGIT fin till dressyren!
sen så ska jag motionera teddie i kanska ca 2 timmar :D sprinag och hopap lite i hagen longera och hoppa!
Sen ska jag Fakiskt gosa lite med ymer :)) han är en häst som jag gillar mycket men inte mer änn någon.
haha lite konstigt jag vet. Men vi kommer förmodligen äta lunch vid hästana i hagen!

Caroline och teddie :D

ÄLSKAR bilden GRYMMT mycket!
Asså caroline MÅSTE ha löänkar för att hon är så JÄVLA bra påa tt fota! :D
www.carolineonansen.blogg.se www.carolineonansen.blogg.sewww.carolineonansen.blogg.se www.carolineonansen.blogg.se 
Hon är värkligen en BRA fotograf!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket Elin :D

2011-07-05 @ 19:41:54
URL: http://carolineonansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0