dressyrtävling eller... typ .. ne VA? så kanske ni tänker nu?xD

en sak som jag ska göra i dag men tills jag kommer hem MÅSTE ni rösta vem ni vill se först!
Dom "Perfecta" Eller "tävlings galna"
jag ska tävla mot mig själv med 2 hästar. Ljosar (♥♥)  Och Ymer :D
Jag ska då  klä upp hästarna lite. Ljosar komemr nästan var ahelt vanlig men jag kommer att ha tävlings kläder.
Men han kommer att vara nästan blank ( om jag lyckas xD) Ymer ska då vara tävlings hästen.
Knoppar ska vi göra om det går på hans man xD  KANSKE lindor men så ska jag rida igenom LC:1.
Så det komemr att vara BOMBAT med bilder... Vill ni filmer?
VEM VILL NI SE BILDER PÅ FÖRST? TÄVLINGS HÄSTEN ELLER DEN PERFECTA PONNYN?


Snälla svara på den frågan!


Kommentarer
Postat av: nitro

tävlingshästen o film :)

2011-07-06 @ 22:48:28
URL: http://maxam.blogg.se/
Postat av: Maja simonsson

man får inte ha lindor inne på banan bara på

framridingen

2011-07-07 @ 12:50:52
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0