alla 3 ponnysarna på Onsdag!

På onsdag har jag Ljosar.
Vi ska vattna volten eller hoppas att det regnar lite för att vi ska hoppa!
Ska göra MÅNGA övnngar med honom. Vi kommer redag åka klockan 9.
Så ska jag även ha lilla teddie! teddie är en shettis på  10 år.
jag ska SÅKLART inte rida henne. lite frihets dressyr och lite lös hoppning.
Men det är inte dom ännda jag ska ha. Jag ska Ha Ymer okså.
Eller Rida ymer. Där får vi se vad jag ska göra lite bomarbete kanske bara.
andra gången jag rider ponnyn. Första gången var i lördags. FY VILLKEN HÄRLIG PONNY!!
Men Ljosar är bäst så det så!
Útvärdering ridning 2/7-2011:
Ponny: Ljosar
Jag red barbacka första passet. sen så hade jag sadel andra passet.
det gick bra. Han var lite seg. vi tog några språng på ett hinder.

utvärdeing ridning 2/7-2011
ponny: Ymer
red nere på volten och försökte lära känna honom så
jag övade på galoppen lite och travade över en bom några gånger.

lite bilder på teddie:

Visst är hon fin?!

Mun korg, exemtäcka.. lilla teddie på sommaren.
Hon nberiv teddie är en av mina bästa kommpisar Caroline sombloggen förut med mig och sosso.
Hon ska föllja med på onsdag och fota.
www.carolineonansen.blogg.se har fotat teddie bilden.
www.fridafrejs.blogg.se har fotat bilden på mig ymer och Ljosar
Jag har fotat bilden på caroline och teddie :)


Kommentarer
Postat av: nitro

jättesöta bilder!

2011-07-04 @ 19:31:53
URL: http://maxam.blogg.se/
Postat av: Ida

asså gud vad söt den där hästen i rutigt täcke e!!! xD!!! ♥♥♥

2011-07-04 @ 21:13:57
URL: http://idaaugust.blogg.se/
Postat av: nitro

har du egen häst/ponny?

2011-07-04 @ 23:28:26
URL: http://maxam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0